Εικόνα της Ατλαντικής Ένωσης
Επιστροφή

ATLA ASSISTANCE

24ωρη Υπηρεσία Επείγουσας Τεχνικής Βοήθειας (Emergency Service),  με σκοπό την άμεση επέμβαση ειδικευμένων τεχνικών στην κατοικία σας και/η στην επιχείρησή σας

Συμβουλευτική Υπηρεσία Τεχνικής Βοήθειας -  Αποστολής Εξειδικευμένων Τεχνικών (Connection Service)

ATLA ASSISTANCE

HOME - SHOP & OFFICE ASSISTANCE - EMERGENCY & CONNECTION SERVICE

Τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης 10234

24 ώρες/7 ημέρες την εβδομάδα ή εναλλακτικά 210 74 70 001

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΖΗΜΙΩΝ ΣΕ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ

ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ: ΑΤΤΙΚΗΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΛΑΡΙΣΑΣ - ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ - ΑΧΑΙΑΣ - ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ & ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑΣ

H MAPFRE ASISTENCIA φροντίζει με ειδικευμένους τεχνίτες και προσωπικό, 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο να βρίσκεται κοντά σας παρέχοντας:

 

EMERGENCY SERVICE (υπηρεσία επείγουσας τεχνικής βοήθειας)

Η συγκεκριμένη υπηρεσία καλύπτει το κόστος εργασίας, το κόστος μετακίνησης του τεχνικού καθώς και το κόστος των απαραίτητων υλικών. Ο Ασφαλισμένος δεν έχει επιπλέον επιβάρυνση, μέχρι το όριο της κάλυψης, όπως περιγράφεται πιο κάτω.

  • Άμεση επέμβαση για επείγουσα αποκατάσταση ζημιών σε ηλεκτρικές και υδραυλικές εγκαταστάσεις, κρύσταλλα, πόρτες, παράθυρα και κλειδαριές.
  • Κάλυψη του κόστους επισκευής των ζημιών που ενδέχεται να προκληθούν για τη διάσωση ή απεγκλωβισμό ατόμου ή ατόμων στην ασφαλισμένη κατοικία.
  • Υπηρεσία φύλαξης του ασφαλισμένου χώρου σε περίπτωση που μετά από φωτιά, έκρηξη, πλημμύρα και κλοπή παραμένει απροστάτευτος.
  • Προσωρινή αντικατάσταση της TV, του VIDEO, του FAX, του DVD

 

Το όριο για τις προαναφερόμενες υπηρεσίες ανέρχεται στα 130 ευρώ ανά ειδικότητα, και με την προϋπόθεση ότι ο ασφαλισμένος θα κάνει χρήση τρεις (3) φορές ανά υπηρεσία και συνολικά πέντε (5) φορές ανά έτος.

 

CONNECTION  SERVICE (υπηρεσία αποστολής τεχνικών)

Αφορά την αποστολή ειδικευμένων τεχνικών, έπειτα από αίτημα του Ασφαλισμένου, για μη επείγουσες περιπτώσεις, με σκοπό τη σύνταξη προϋπολογισμού για εργασίες που επιθυμεί να πραγματοποιήσει ο Ασφαλισμένος στον ασφαλισμένο χώρο. Εάν η προσφορά γίνει αποδεκτή από τον Ασφαλισμένο, η Εταιρεία Τεχνικής Βοήθειας με την οποία συνεργαζόμαστε, αναλαμβάνει το συντονισμό της εργασίας, την εγγύηση για την ποιότητα της για περίοδο έξι μηνών, καθώς και τον έλεγχο του κόστους που, σ’ αυτές τις περιπτώσεις βαρύνει τον Ασφαλισμένο.

ΠΑΝΩ

Αναζήτηση όρων συμβολαίου

Εισάγετε τον 16ψήφιο κωδικό & παραλάβετε σε ηλεκτρονική μορφή τους όρους του συμβολαίου σας: