Συχνές Ερωτήσεις

ΚΛΑΔΟΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ

Πώς μπορώ να ασφαλίσω το σπίτι μου ή την επιχείρησή μου και τι πρέπει να κάνω;

Η Ατλαντική Ένωση με γνώμονα πάντοτε την πληρέστερη κάλυψη του πελάτη δημιούργησε ολοκληρωμένα, ευέλικτα και προνομιακά  προγράμματα ασφάλισης κατοικιών και επιχειρήσεων

Επικοινωνήστε με τον Ασφαλιστικό σας Σύμβουλο ή με τα κεντρικά μας γραφεία.

Τι πρέπει να κάνω αν πάθει ζημιά το σπίτι μου ή η επιχείρησή μου ;

1.     Να δηλώσετε το συμβάν και στον  ΚΛΑΔΟ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ της ΑΤΛΑΝΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ (Τηλ.2107454072 – Fax 2107454232)  ή στον ασφαλιστικό σας σύμβουλο

2.     Να δηλώσετε το συμβάν στην Αρμόδια Αστυνομική Αρχή (όταν συμβεί κλοπή)

Ποιες είναι οι ασφαλιζόμενες αξίες;

Καλύπτεται η ασφαλισμένη περιουσία σε αξία ανακατασκευής αν πρόκειται για κτήριο και σε αξία αντικατάστασης με καινούργιο αν πρόκειται για περιεχόμενο.
Ως αξία ανακατασκευής ορίζεται το άθροισμα των τετραγωνικών μέτρων του ασφαλισμένου ακινήτου και των βοηθητικών και κοινόχρηστων στεγασμένων χώρων του επί της τιμής που ορίζεται ανά τ.μ. στον πίνακα κόστους κατασκευής.

Υπό ποιές προϋποθέσεις καλύπτεται ο σεισμός;

O σεισμός παρέχεται υπό τις εξής προϋποθέσεις:

  • Η οικοδομή να είναι κατασκευασμένη μετά το 1960
  • Η οικοδομή να διαθέτει όλες τις νόμιμες άδειες οικοδόμησης από τις δημόσιες αρχές.
  • Να μην έχει υποστεί ζημίες από προγενέστερο σεισμό.
  • Η κάλυψη του Σεισμού δεν παρέχεται σε οικοδομές μη αντισεισμικές, αυθαίρετες ή μετέπειτα νομιμοποιηθείσες.
  • Η κάλυψη Σεισμού σε υπό κατασκευή οικοδομές δίνεται όταν έχουν ολοκληρωθεί τα μπετά, οι τοιχοποιίες, τα σοβαντίσματα και οι δαπεδοστρώσεις
Mπορώ να ασφαλίσω την εξοχική μου κατοικία;

Μπορείτε να ασφαλίσετε την εξοχική σας κατοικία με το απλό πρόγραμμα ασφάλισης εξοχικών κατοικιών. Εάν ασφαλιστεί ή είναι ήδη ασφαλισμένη η κύρια κατοικία σας στην εταιρίας μας, μπορεί να παραχωρηθεί το πλήρες πρόγραμμα δευτερεύουσας - εξοχικής κατοικίας.

Πως μπορώ να κάνω χρήση των δωρεάν ή με προνομιακές τιμές παροχών υγείας;

Η χρήση των προνομιακών αυτών παροχών, γίνεται με την επίδειξη του ασφαλιστηρίου συμβολαίου και της ταυτότητάς σας στο ταμείο κατά τη διαδικασία εξόφλησης

Γιατί να ασφαλίσω την κατοικία μου ;
  • Γιατί υπάρχει υψηλή σεισμικότητα της χώρας μας. Η Ελλάδα είναι η πιο σεισμογενής χώρα στην  Ευρώπη και συμπεριλαμβάνεται στις 10 πιο σεισμογενείς χώρες στον κόσμο
  • Γιατί κάθε χρόνο εκδηλώνεται μεγάλος αριθμός πυρκαγιών
  • Γιατί τα ακραία καιρικά φαινόμενα λόγω της κλιματικής αλλαγής έχουν αυξηθεί δραματικά
  • Γιατί παρατηρείται μεγάλη αύξηση της εγκληματικότητας, με κλοπές, διαρρήξεις και ληστείες
  • Γιατί η οικονομική κρίση έχει δημιουργήσει πολλές δυσκολίες στα ελληνικά νοικοκυριά, τα οποία πλέον δεν έχουν πόρους για την αποκατάσταση των ζημιών
  • Γιατί η ασφάλιση συνδυάζει την ηρεμία και την προφύλαξη από πολλούς κινδύνους με προσιτό κόστος

ΚΛΑΔΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Τι να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος;
  • Καλέστε στην υπηρεσία Φροντίδας Ατυχήματος στο 210 7470001 ή στο 10234, 24ώρες το 24ωρο, 365 μέρες τον χρόνο και συνεργάτης της εταιρίας θα έρθει κοντά σας για να φροντίσει όλες τις διαδικασίες καταγραφής του ατυχήματος και να προωθήσει τη δήλωση, τις φωτογραφίες και όλα τα σχετικά έγγραφα στην εταιρία
  • Ειδοποιήστε την αρμόδια Αστυνομική Αρχή
  • Εάν υπάρχουν τραυματίες καλέστε αμέσως το ΕΚΑΒ
  • Εάν υπάρχουν αυτόπτες μάρτυρες ζητήστε τα στοιχεία τους 
  • Εφόσον το όχημά σας έχει ακινητοποιηθεί λόγω ατυχήματος μπορείτε να ζητήσετε τη μεταφορά του στο κοντινότερο συνεργείο, ή σε ένα από τα Συνεργαζόμενα συνεργεία μας 
  • Εάν δεν καλέσετε την φροντίδα ατυχήματος θα πρέπει να υποβάλετε εντός 8 (οκτώ) εργάσιμων ημερών την δήλωση ατυχήματος ή και το έντυπο φιλικής δήλωσης
         - Στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας μας , Λεωφ. Μεσογείων 71 & Ήλιδος Αθήνα, ή
         - Στα υποκαταστήματα μας , Θεσσαλονίκης Τσιμισκή 62 ,στο Ηράκλειο Κρήτης Πλ. Αγ. Δημητρίου και στα
           κατά τόπους συνεργαζόμενα ασφαλιστικά γραφεία
         - Με email στην διεύθυνση vhclaim@atlantiki.gr
         - Με fax στο 2107454104

 

Τι είναι η Φροντίδα Ατυχήματος ;

Είναι η υπηρεσία που παρέχει υποστήριξη και βοήθεια σε κάθε ατύχημα, που καλύπτεται από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο , ανεξάρτητα από το εάν ευθύνεται ο ασφαλισμένος ή όχι. Η κάλυψη της Φροντίδας Ατυχήματος παρέχεται στην Ελλάδα , 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο σε συνεργασία με την MONDIAL ASSISTANCE. Καλέστε στο 10234 ή εναλλακτικά στο 2107470001 και ένας εξειδικευμένος συνεργάτης της εταιρίας μας θα αναλάβει :

  • Nα σας βοηθήσει στη συμπλήρωση της Δήλωσης Ατυχήματος ή της Φιλικής Δήλωσης Τροχαίου Ατυχήματος
  • Nα καταγράψει τα στοιχεία και να φωτογραφίσει το ασφαλισμένο όχημα αλλά και τα οχήματα που εμπλέκονται στο ατύχημα
  • Nα στείλει όλα τα απαραίτητα έγγραφα, δηλώσεις και φωτογραφίες στην ασφαλιστική εταιρία
  • Nα φροντίσει την μεταφορά του οχήματός σας, στην περίπτωση που έχει ακινητοποιηθεί , στο συνεργείο
  • Nα σας παρέχει χρήσιμες συμβουλές σχετικά με το περιστατικό
Τι πρέπει να γνωρίζω για τον Φιλικό Διακανονισμό;

Η Ατλαντική Ένωση συμμετέχει στο σύστημα Φιλικού Διακανονισμού, παρέχοντας στους ασφαλισμένους της τη δυνατότητα αποζημίωσης από την εταιρία τους στην περίπτωση που εμπλακούν σε ατύχημα με υπαιτιότητα άλλου οχήματος.

Για την αποζημίωση σας  μέσω Φιλικού Διακανονισμού θα πρέπει απαραίτητα να ισχύουν οι εξής προϋποθέσεις:

  • Το ατύχημα να έχει γίνει εντός της Ελληνικής επικράτειας και τα εμπλεκόμενα οχήματα να είναι ασφαλισμένα σε ασφαλιστικές εταιρίες που συμμετέχουν στο σύστημα Φιλικού Διακανονισμού.

    Λίστα Ασφαλιστικών Εταρίων που συμμετέχουν στο Φιλικό Διακανονισμό

  • Η ζημιά να μην υπερβαίνει τα 6.500€ για Υλικές Ζημιές, και τα 12.000€ για Σωματικές βλάβες για κάθε πρόσωπο και τις 30.000€ για όλα τα πρόσωπα που έχουν υποστεί Σωματικές Βλάβες. Τα ανωτέρω όρια ισχύουν ανά περιστατικό.
  • Να υπάρχει σύγκρουση μεταξύ δύο ή περισσοτέρων οχημάτων.

Έντυπο Φιλικής Δήλωσης Τροχαίου Ατυχήματος

Σημείωση: Η συμπλήρωση του εντύπου Φιλικής Δήλωσης Τροχαίου Ατυχήματος δεν είναι υποχρεωτική.

Ωστόσο η εταιρία μας συστήνει στους ασφαλισμένους της να συμπληρώνουν το έντυπο καθώς έτσι επιταχύνεται η διαδικασία αποζημίωσης τους.

Η Φιλική δήλωση συμπληρώνεται από τους εμπλεκόμενους οδηγούς ξεχωριστά με τα πλήρη στοιχεία τους. Πρέπει να έχει αναλυτική περιγραφή του συμβάντος καθώς και σχεδιάγραμμα του τόπου ατυχήματος. Το έντυπο θα πρέπει να υπογραφεί από τους εμπλεκόμενους οδηγούς και να κρατήσει ο καθένας από ένα αντίγραφο το οποίο θα προσκομίσει στην ασφαλιστική του εταιρία.

Το έντυπο Φιλικής Δήλωσης δεν υποκαθιστά την δήλωση ατυχήματος η οποία θα πρέπει να υποβληθεί από τον ασφαλισμένο στην εταιρία του ταυτόχρονα με τη Φιλική Δήλωση.

Η εταιρία μας, μετά την υποβολή της δήλωσης, αναλαμβάνει την επικοινωνία με την ασφαλιστική εταιρία του υπαιτίου οδηγού προκειμένου να λάβει την έγκριση για την αποζημίωση του ασφαλισμένου.

Η εταιρία προτρέπει τους ασφαλισμένους της σε περίπτωση ατυχήματος να καλούν τη φροντίδα ατυχήματος. Ο συνεργάτης της φροντίδας που θα έρθει στον τόπο ατυχήματος θα συμπληρώσει όλα τα απαραίτητα έντυπα  και μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά θα τα αποστείλει άμεσα στην εταιρία, γλιτώνοντας από τον ασφαλισμένο χρόνο και κόπο.

 

Υπάρχουν συμβεβλημένα με την Ατλαντική Ένωση συνεργεία;

Είναι γνωστό ότι ένα τροχαίο ατύχημα δεν είναι ποτέ ένα ευχάριστο γεγονός. 

Εξυπηρετηθείτε από την παροχή των Συνεργαζόμενων Συνεργείων επισκευάζοντας το όχημά σας στις μεγαλύτερες Αντιπροσωπείες της αγοράς σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη και πολύ σύντομα σε όλη την Ελλάδα.

Κάνοντας χρήση της παροχής αυτής έχετε τη δυνατότητα να αποκαταστήσετε άμεσα τις Υλικές Ζημιές του οχήματός σας όταν εμπλακείτε σε ατύχημα για το οποίο δεν ευθύνεστε (μέσω Φιλικού Διακανονισμού) ή σε περιπτώσεις Ιδίων Ζημιών (Μικτή), Μερική Κλοπή, Πυρός, Φυσικών Φαινομένων.

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 210 7454000

Λίστα Συνεργαζόμενων Συνεργείων με την Ατλαντική Ένωση

Με ποιον τρόπο μπορώ να επισκευάσω την ζημιά του αυτοκινήτου μου χωρίς να καταβάλω χρήματα;

Η Ατλαντική Ένωση έχει επιλέξει ένα ευρύ δίκτυο αξιόπιστων συνεργείων το οποίο αποτελείτε από Αντιπροσωπείες και επιλεγμένα Γενικά Συνεργεία, με σκοπό την άμεση και υπεύθυνη εξυπηρέτηση σας , χωρίς εκταμίευση χρημάτων από εσάς και χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες.

Αν είστε Ασφαλισμένος μας ,

  • και η ζημιά σας εντάσσεται στον Φιλικό διακανονισμό .
  • εάν σας έχει προκαλέσει ζημιά Ανασφάλιστο όχημα χωρίς δική σας υπαιτιότητα και εφόσον πληρούνται οι όροι της κάλυψης αυτής.
  • Όταν ασφαλίζεστε για μερική κλοπή, πυρκαγιά, θραύση κρυστάλλων, ιδίες ζημιές, φυσικά φαινόμενα.

Αν σας έχει προκαλέσει ατύχημα ασφαλισμένος μας,

  • εάν ασφαλίζεστε σε εταιρία που δεν συμμετέχει στο σύστημα φιλικού διακανονισμού και αποδεδειγμένα προκύπτει η υπαιτιότητα του ασφαλισμένου μας.

 

Τα οφέλη είναι σημαντικά :

  • Επισκευή του οχήματος σας χωρίς καμία εκταμίευση χρημάτων από εσάς .
  • Άμεση εξυπηρέτηση χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες από εσάς.
  • Παροχή οχήματος αντικατάστασης χωρίς καμία επιβάρυνση, για όσο διάστημα διαρκέσει η επισκευή, κατόπιν συνεννόησης για διαθεσιμότητα.
  • Δυνατότητα παραλαβής και παράδοσης του οχήματος σας από τον χώρο σας.
  • Γραπτή εγγύηση επισκευής από τον επισκευαστή.
  • Τεχνικός έλεγχος του οχήματος ( σε ορισμένα συνεργεία ).

 

 

ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΚΟΝΤΙΝΟΤΕΡΟ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ

 

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 10234 ή 2107454000.

Τι να κάνω σε περίπτωση θραύσης κρυστάλλων;

Σε περίπτωση θραύσης κρυστάλλων, θα πρέπει να υποβάλετε δήλωση στην Φροντίδα ατυχήματος, εάν δεν καλέσετε την φροντίδα ατυχήματος θα πρέπει να υποβάλετε εντός 8 (οκτώ) εργάσιμων ημερών την δήλωση σας :

  • Στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας μας , Λεωφ. Μεσογείων 71 & Ήλιδος Αθήνα, ή
  • Στα υποκαταστήματα μας , Θεσσαλονίκη Τσιμισκή 62 ,στο Ηράκλειο Κρήτης Πλ. Αγ. Δημητρίου και στα κατά τόπους συνεργαζόμενα ασφαλιστικά γραφεία.
  • Με email στην διεύθυνση vhclaim@atlantiki.gr
  • Με fax στο 2107454104.

 

Στη συνέχεια θα πρέπει να κλείσετε ραντεβού με πραγματογνώμονα ο οποίος θα επιθεωρήσει το όχημα πριν την επισκευή στο συνεργείο που έχετε επιλέξει.

Εναλλακτικά, εάν δεν επιθυμείτε να εκταμιεύσετε χρήματα για την αποκατάσταση της ζημιάς και θέλετε να αποφύγετε την ανωτέρω διαδικασία, μπορείτε να επιλέξετε  ένα από τα συνεργαζόμενα με την εταιρία μας συνεργεία.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στο 10234 ή στο 210 7470001

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την Οδική Βοήθεια της εταιρίας μου;

Οποιαδήποτε στιγμή χρειασθείτε την Οδική Βοήθεια, εάν έχετε την κάλυψη αυτή στο συμβόλαιό σας, καλέστε στο  10234 ή/και 210-7470001 (24ωρη εξυπηρέτηση).

Συνεργαζόμενη εταιρία: (MONDIAL ASSISTANCE)

Πως μπορώ να κλείσω ραντεβού με έναν πραγματογνώμονα της Ατλαντικής Ένωσης;

Επικοινωνήστε με τα Κεντρικά γραφεία της Εταιρίας μας καθώς και με τα Υποκαταστήματα μας σε Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο Κρήτης μια ημέρα πριν αφήσετε το όχημα σας για επισκευή στο συνεργείο , προκειμένου ο εξειδικευμένος συνεργάτης μας να καταγράψει τις ζημιές του οχήματος σας.

  • ΑΘΗΝΑ              τηλ. 210 7454000 Κλάδος Αποζημιώσεων Αυτ/ων
  • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ   τηλ. 2310 275132
  • ΗΡΑΚΛΕΙΟ          τηλ. 2810 241490

Εναλλακτικά μπορείτε να αποστείλετε email : vhclaim@atlantiki.gr αναγράφοντας :

  • Αριθμό φακέλου ζημιάς
  • Αριθμό κυκλοφορίας οχήματος
  • Ακριβή τόπο επιθεωρήσεως του οχήματος ( διεύθυνση, τηλέφωνα, επωνυμία συνεργείου)
  • Ημερομηνία επιθεώρησης του οχήματος,

( διευκρινίζεται ότι για το ραντεβού η εταιρία θα πρέπει να ενημερώνεται τουλάχιστον 1 εργάσιμη ημέρα πριν, και το όχημα να βρίσκεται στο συνεργείο από τις 09:00πμ-17:00μμ ).

 

Πως μπορώ να κάνω χρήση των δωρεάν ή με προνομιακές τιμές παροχών υγείας;

Η χρήση των προνομιακών αυτών παροχών, γίνεται με την επίδειξη του ασφαλιστηρίου συμβολαίου και της ταυτότητάς σας στο ταμείο κατά τη διαδικασία εξόφλησης

ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ

Γιατί να ασφαλιστώ στην Ατλαντική Ένωση;

Γιατί η Ατλαντική Ένωση, με 50 χρόνια παρουσίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, με την τεχνογνωσία της και με τον υψηλότερο δείκτη φερεγγυότητας μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρίων γενικών ασφαλίσεων και ζωής, αποτελεί την πλέον αξιόπιστη λύση για την προστασία των αγαπημένων σας προσώπων και της περιουσίας σας.

Μπορώ να ασφαλίσω την οικογένεια μου;

Μπορείτε μέσω των προγραμμάτων που διαθέτουμε (υγείας-αποταμιευτικά-προστασίας)

Υπάρχει όριο ηλικίας για την ένταξη μου σε κάποιο πρόγραμμα;

Ανάλογα με το πρόγραμμα που θα επιλέξετε, υπάρχουν όρια ηλικίας.

Εάν ασφαλιστώ, με ποιό τρόπο θα καταβάλλω τα ασφάλιστρα μου και πόσο συχνά;

Τα ασφάλιστρα μπορούν να καταβληθούν, μέσω πάγιας χρέωσης του τραπεζικού σας λογαριασμού, με ταχυπληρωμή, με κατάθεση στους τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρίας, μέσω πιστωτικής κάρτας.

Η τακτική καταβολή των ασφαλίστρων μπορεί να γίνει κάθε 3, 6 ή 12 μήνες και μηνιαίως μέσω πάγιας χρέωσης λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας.

Μπορώ να ασφαλιστώ για νοσοκομειακή και εξωνοσοκομειακή περίθαλψη;

Μπορείτε να επιλέξετε κάποιο από τα προγράμματα που διαθέτει η εταιρία και το οποίο θα ταιριάζει στις ανάγκες σας.

Θα πρέπει να υποβληθώ σε ιατρικές εξετάσεις για να γίνω δεκτός στην ασφάλιση;

Η εταιρία μπορεί να ζητήσει ιατρικό προασφαλιστικό έλεγχο, ανάλογα με το ασφαλιστικό πρόγραμμα, το κεφάλαιο, την ηλικία αλλά και την γενικότερη εικόνα του υποψήφιου προς ασφάλιση.

Με ποιό τρόπο θα αποζημιωθώ σε περίπτωση νοσηλείας μου;

Εάν η νοσηλεία γίνει σε συμβεβλημένο νοσοκομείο, τότε αναλαμβάνει η εταιρία την απευθείας εξόφληση των δαπανών σας. Σε περίπτωση νοσηλείας σε μη συμβεβλημένο νοσοκομείο, το κόστος της νοσηλείας καταβάλλεται από εσάς και στη συνέχεια μας προσκομίζετε τα παραστατικά για να σας εξοφλήσουμε απολογιστικά.

Ποιό το συμφέρον μου να επιλέξω πρόγραμμα νοσοκομειακής περίθαλψης με καθορισμένη συμμετοχή ή απαλλαγή;

Σας συμφέρει διότι έτσι επιτυγχάνετε μείωση του ύψους των ασφαλίστρων που καταβάλλετε ετησίως.

Με ποιούς τρόπους πρέπει να ενημερώσω την Ατλαντική Ένωση σε περίπτωση ασθένειας

Με απευθείας επικοινωνία είτε με το τμήμα αποζημιώσεων, είτε με τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο.

Τι όφελος θα έχω αν κάνω χρήση του κυρίως ασφαλιστικού μου φορέα σε περίπτωση νοσηλείας μου;

Σας οφελεί διότι έτσι υπάρχει η δυνατότητα να μην χρεωθεί το ποσό της απαλλαγής (εάν υπάρχει) ή να σας καταβληθεί bonus συμμετοχής άλλου φορέα.

Με ποιό τρόπο μπορώ να κλείσω ραντεβού για ιατρική εξέταση ή διαγνωστικές εξετάσεις;

Απαιτείται η επικοινωνία σας με το συντονιστικό κέντρο της εταιρίας προκειμένου να οριστεί το ραντεβού με το διαγνωστικό κέντρο ή τον συμβεβλημένο ιατρό.

ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ

Με ποιούς τρόπους μπορώ να πληρώσω τα ασφάλιστρά μου;

Η ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ  ΕΝΩΣΗ,  για  την καλύτερη  εξυπηρέτησή σας, εφαρμόζει τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής ασφαλίστρων:

  • Πληρωμή στον εξουσιοδοτημένο από την εταιρία Ασφαλιστικό σας Διαμεσολαβητή.
  • Ταχυπληρωμή μέσω των Ε.Λ.Τ.Α.,με την προσκόμιση του σχετικού εντύπου Πληρωμής Ασφαλίστρων, το όποιο  έχετε παραλάβει ταχυδρομικά. Συνιστούμε να φυλάσσετε την απόδειξη εξόφλησης του ταχυδρομείου, η οποία έχει ισχύ απόδειξης πληρωμής του ασφαλιστηρίου.
  • Πληρωμή μετρητών στα ταμεία των τραπεζών.Έχετε τη δυνατότητα εξόφλησης των ασφαλίστρων των συμβολαίων σας στα ταμεία όλων των τραπεζών. Αναφέρετε στον ταμία ότι η εξόφληση θα γίνει με κωδικό πληρωμής και δηλώνετε τον κωδικό που αναγράφεται στην εμπρόσθια όψη της Ειδοποίησης Πληρωμής  Ασφαλίστρων, την οποία έχετε παραλάβει ταχυδρομικά.
  • Μέσω  web banking όλων των τραπεζών, χρησιμοποιώντας τον κωδικό πληρωμής που αναγράφεται στην εμπρόσθια όψη της Ειδοποίησης Πληρωμής Ασφαλίστρων, την οποία έχετε παραλάβει ταχυδρομικά.
  • Πληρωμή με πιστωτική κάρτα: α) εφάπαξ ή μέχρι 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις μέσω του εταιρικού site atlantiki.gr, χρησιμοποιώντας τον κωδικό πληρωμής που αναγράφεται στην εμπρόσθια όψη της Ειδοποίησης Πληρωμής Ασφαλίστρων, την οποία έχετε παραλάβει ταχυδρομικά ή β) με πάγια εντολή χρέωσης. Στην περίπτωση αυτή, επιστρέφετε στην εταιρία συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο το έντυπο χρέωσης πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, με e mail στη διεύθυνση  collect@atlantiki.gr ή με Fax στο 210 74 54 244 ή ταχυδρομικά. 
  • Πληρωμή με χρεωστική κάρτα, μέσω του εταιρικού site atlantiki.gr, χρησιμοποιώντας τον κωδικό πληρωμής που αναγράφεται στην εμπρόσθια όψη της Ειδοποίησης Πληρωμής Ασφαλίστρων, την  οποία έχετε παραλάβει ταχυδρομικά.
  • Πληρωμή με πάγια χρέωση του τραπεζικού λογαριασμού σας . Στην περίπτωση αυτή, επιστρέφετε στην εταιρία συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο το έντυπο χρέωσης τραπεζικού λογαριασμού, με e mail στη διεύθυνση collect@atlantiki.gr ή με Fax στο 
    210 74 54 244 ή ταχυδρομικά.
  • Σε εντεταλμένο από την Εταιρία μας πρόσωπο ( Αθήνα & προάστια ). Τηλ. Επικοινωνίας: 210 74 54 087 – 089 .Παρέχεται η δυνατότητα εξόφλησης των ασφαλίστρων στον εισπράκτορα (και με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα), χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.
  • Στα κεντρικά γραφεία της Εταιρίας(ώρες λειτουργίας Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 08.30 π.μ. -15.30 μ.μ.)

10234 Τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης

Το άρτια καταρτισμένο προσωπικό μας σας παρέχει 24ώρες, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, συμβουλές για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, όπως, Οδικής Βοήθειας, Θραύσης Κρυστάλλων, Φροντίδας Ατυχήματος, Τεχνικής Βοήθειας Κατοικιών & Καταστημάτων, ιατρικών συμβουλών και εξωνοσοκομειακών παροχών (περιλαμβανομένου και του δωρεάν Check Up, σε όποιο πρόγραμμα παρέχεται), καθώς και συντονισμού ενδεχόμενης νοσηλείας σας
Υγεία

Συντονιστικό Κέντρο για την Υγεία

10234
 

Οδική βοήθεια και φροντίδα ατυχήματος

10234
Ατλαντικη Assistance λειτουργεί όλο το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο.
ΠΑΝΩ

Αναζήτηση όρων συμβολαίου

Εισάγετε τον 16ψήφιο κωδικό & παραλάβετε σε ηλεκτρονική μορφή τους όρους του συμβολαίου σας: