Η Ατλαντική Ένωση ευχαριστεί για μια ακόμα φορά τους συνεργάτες και τους ασφαλισμένους της για την εμπιστοσύνη με την οποία την περιβάλλουν και διαβεβαιώνει ότι έχει λάβει όλα τα μέτρα πρόληψης κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID-19, εφαρμόζοντας από τις 16 Μαρτίου 2020 το μέτρο της τηλεργασίας για ένα μεγάλο μέρος του προσωπικού της.
Οι ασφαλισμένοι πελάτες μας μπορούν να επικοινωνούν και απευθείας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και Συνεργατών (210 74 54 200& 242 – support@atlantiki.gr), ενώ η επικοινωνία με την Εταιρία, σε γενικότερο επίπεδο, γίνεται κανονικά με όλους τους τρόπους, δηλαδή σταθερό τηλέφωνο, e-mail, καθώς και τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης 10234 που συνεχίζει να λειτουργεί είκοσι τέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο, 365 ημέρες το χρόνο, όπως άλλωστε ίσχυε και μέχρι σήμερα.
Η πρόσβαση στα γραφεία της Εταιρίας καθώς και στα Υποκαταστήματά μας προβλέπεται αποκλειστικά και μόνο για τους εργαζόμενους, μέχρι νεότερης ενημέρωσης.
Οι Συνεργάτες μας δεν θα μπορούν να επισκέπτονται τα Κεντρικά Γραφεία παρά μόνον ύστερα από επικοινωνία και με προκαθορισμένο ραντεβού και εφόσον βέβαια κρίνεται απαραίτητο. Επίσης, όσοι Συνεργάτες παραλαμβάνουν την αλληλογραφία τους από την Εταιρία, η παραλαβή θα γίνεται από το Τμήμα Διεκπεραίωσης, το οποίο θα λειτουργεί στην κεντρική είσοδο.
Η πληρωμή ασφαλίστρων, καθώς και οι καταβολές αποζημιώσεων και προμηθειών συνεχίζονται κανονικά.
Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση/υποστήριξη των Συνεργατών μας, τα Στελέχη της Διεύθυνσης Πωλήσεων και Εκπαίδευσης είναι πάντα έτοιμα να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και βρίσκονται σε διαρκή επικοινωνία με όλο το Δίκτυο.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας γιατί το σημαντικότερο όλων είναι η προστασία της Υγείας των συνανθρώπων μας.